Ganduri cu voce tare despre interviurile care stau sa vina

Tocmai puricam traducerea raspunsurilor pe care mi le-a returnat Oliver Bauer, vinificatorul celor de la Stirbey, si pe care o veti citi intr-una din zilele urmatoare. As vrea sa va spun, de fapt gandesc cu voce tare, ca am avut temeri si remuscari pentru ca primilor intervievati le-am trimis aproximativ acelasi set de intrebari. Boy, I was wrong! Raspunsurile sunt atat de interesante si diverse, precum personalitatile respectivilor, incat intrebarile chiar n-au mare importanta:) Si e bine ca e asa, avand in vedere ca experienta mea in domeniul se rezuma la un interviu pentru revista liceului (care culmea a fost cu directorul liceului rival! Alo, Realitatea, Antena, take that for editorial independence!). Pe de alta parte sunt placut surprins (si le multumesc pentru asta) ca mi-au raspuns destul de promt.
Bine, daca veni vorba, Robert Parker, James Suckling si Jancis Robinson nu mi-au raspuns inca, da' mai au timp! Ca tot ma gandeam sa-mi extind baza de selectie si la alte categorii profesionale din domeniu. Cezar, ai cateva minute?

un mic extras din urmatorul:
"Pentru mine insa adevaratii vinificatori (si iubitori de vin) sunt una dintre cele mai curioase specii de pe Pamant. Pentru ei, ceva nou sau necunoscut este o provocare, o placere si nu o povara. Si in final, iubitorul de vin Oliver Bauer vrea sa cumpere originalul si nu o copie a lui. Prin urmare, si vinificatorul Oliver Bauer vrea sa vinifice originale si nu copii"

5 comentarii:

Ciprian spunea...

Uite o filozofie sanatoasa la Oliver :)

George Mitea spunea...

Oh, da. Omul are spirit si nu se teme sa-l arate:)

Cezar spunea...

:)

Immortal Ping spunea...

eu imi trec si acum in CV munca la revista Portrete. ce vremuri, domle, ce vremuri...

George Mitea spunea...

"Portret", vai de mine, aproape uitasem cun se numea, desi eu am botezat-o. A fost o "scoala" buna care ne-a permis sa chiulim cu un motiv, nu?