Un Nomad de treaba: Cabernet Sauvignon 2007


Au trecut deja vreo 4-5 zile de la degustare si bateria memoriei mele mai are o liniuta. Imi amintesc ca l-am vazut ca pe un vin care face banii (17 lei in Real), un cabernet tipic, care are nevoie de putin timp pentru a se aseza, cu toate celea pe care le astepti de la un cab: arome directe de fructe de padure (coacaze, afine), visina. Apar si condimente, o mineralitate evidenta. In gura pare initial direct, puternic, cu tanin sanatos si aciditate, cu un extract bun, alcool integrat, ciocolata neagra, lemn, si iar ceva mineral si vegetal, inmuindu-se spre final intr-un finish surprinzator de lung cu impresii dulci de fructe confiate si dulceturi.
Dupa feteasca neagra si pinotul, care nu au trecut pragul celor 70 de puncte, cabernetul din seria Nomad a Aureliei Visinescu se prezinta mult mai pregatit, sigur cu limitarile normale avand in vedere pretul, dar sta bine in categoria vinuri sub 20 de lei.
80 pct. O sa-l mai incerc si alta data.

7 comentarii:

dan spunea...

check this nomad out

George Mitea spunea...

Chiar s-ar potrivi. Mare om Lanois asta. cate chestii a produs, de la U2 la Neil Young, Si belgianca e tare. Merci

Ciprian spunea...

Cab-ul romanesc, acest tip de treaba si in care iti pui mereu nadejedea :))

Anonim spunea...

poate ar trebui sa-l gusti pe ala de 2008, e super incerca-l

George Mitea spunea...

l-as incerca, da' de unde?

Anonim spunea...

mai bine incearca - l pe cel din 2009 de la cora . e mai scump , vreo 22.5 ron , dar merita macar incercat . in ceea ce priveste merlotul sau pinot noir , poti incerca si pinot noir .e mai fin , mai subtirel , gen vinurile frantuzesti , mai de gagica as zice eu .eu am incercat si cabernetul si pinotul in aceeasi zi ,adica astazi .am zis ca daca - mi pare rau , sa - mi para rau o singura data . nu mi - a parut rau avand in vedere ca le - am degustat la temperatura mediului ambiant , de fapt vreo 26-28 de grade celsius si mi - au placut .dar grabeste -te ca nu mai erau multe in raft din 2009 .in schimb erau destule din 2007 . iar merlot nu era de loc . eu l as plasa undeva intre vin rose si vin rosu sec .o sa l mai incerc , sper sa fie la fel .

George Mitea spunea...

Multumesc de ajutor, dar eu nu am nici un astfel de magazin prin preajma. De fapt, in afara de Real, unde se gasesc cele din gama inferioara Nomad, nu exista vreun magazin care sa aiba vinuri de la Aurelia Visinescu in Galati. Dar nu-i problema, sunt un cumparator versat din online:)