2 AM punk wine blogging

Cred ca dupa patru ani de tastat mi-am castigat dreptul sa fiu condescendent. Si mai cred ca nimeni de acolo nu mai are vreo idee cum ca nu scriu bine. La naiba, pana si eu cred ca scriu bine, asa ca...Ok, calcand peste acestea si trecand chiar fara tentatia de a spune ca urmatoarele 10 posturi vor fi scrise fiecare in stilul unul laureat nobel diferit, ceea ce nu prea cred ca se va intampla, nu pentru ca n-as fi in stare, ci pentru ca sincer nu merita efortul (mda, incercati sa va ascundeti dezamagirea si ofensa), as vrea sa spun ca lumea scrisului de vin de la noi e teribil de diferita. Avem preluatori de articole de exceptie si spun asta fara a fi rautacios, pt. ca  iti trebuie si timp si stil pentru a face asta. Apoi mai avem ofuscati, genul nemultumitului perpetuu, mai avem tipi foarte siguri pe ei, siguranta asemanatoare jucatorului de fps-uri care se joaca de 10 ani in single player si crede ca e tatic, dar de fapt e vraiste, si mai avem genul fara talent (da, stim cu totii la cine ma refer), dar care s-a trezit ca poate ocupa un spatiu lipsa si anume acela al oficialului, al celui care poate scrie ca un vin e corect, etc, al celui care bombardeaza cu mailuri producatorii ca sa-i trimita mostre, etc, mai sunt si virulentii, pana cand virulenta se indulceste. Mai e si genul plictisitului... Eu am fost oricare dintre acestia, mai putin unul. Dar poate se va schimba si asta, cine stie. Devii alcoolic si ai nevoie de obiect, nah!
Ca s-o intorc ca la Ploiesti, as zice ca nimic nu e cum pare. Ce crezi tu ca e minunat scris si probabil ca este, dpdv tehnic, poate sa fie un foc de paie de 500 de vizualizari o zi si asta e tot. Maine lumea se va intoarce la metehnele si grijile ei.  
Cel mai citit articol al meu ever, and mean ever, este acesta. Si asta fara botzi si alti paianjeni. Are cam de doua ori mai multe vizualizari decat orice alt articol pe care l-am scris. Alea de sunt eu mandru...nu sunt nici macar in top ten si e logic. Titluri pompoase care nu intra in indexare, etc (hai, dom' comisar, zi ca nu se pune virgula inainte de etc, ca iti bannez iar comentariul. Promit ca ti-l las daca il scrii integral in latina). Adica, la naiba, uitati-va la ce se uita lumea la tv...

1 comentarii:

Dan spunea...

Iar te-ai uitat peste statisticile la ce ai scris..:D
Vorba unui producator de la targ: "Fiti mai optimisti ca uite, a venit primavara...".
Yeah, not on my street...