Immortal Cuvee 2009 Tiffan's (Ungaria)

Vinul e un DOC Villanyi (in sudul Ungariei), cupaj alambicat, dupa cum urmeaza: Kékfrankos 28%, Pinot noir 19%, Merlot 19%, Cabernet franc si cabernet sauvignon 15 %, Kékoportó (mai intalnit sub numele de Blauer Portugieser) 11%, Syrah 8%.  Uitandu-ne pe componenta ne putem face o idee despre profilul vinului inainte de degustare. Kekfrankos (alias blaufrankisch, si dupa toate aparentele- burgund mare), pinot noir, kekoporto- indica un vin de talie mica, de tipic burgonnaise, dar musculos, gratie aportului de cabernet, merlot si syrah. 
Si aspectul confirma: culoare stralucitoare, rubinie. Nas tipic de vin light, dar cu ceva complicatii: fructe rosii, trufe de ciocolata, cartofi proaspat scosi din pamant, ardei gras. Gustul e suculent, plin de cirese, mure si visine, rodie. Acid, dar savuros, echilibrat. Alcoolul de 13% sta foarte bine in ecuatie. 83
Pretul disponibil in Romania este in jur de 40 de lei.
Acuma nu prea stiu de unde vine Immortal-ul asta marca inregistrata. Oare daca l-am baut devin nemuritor? Nu prea cred, ca tot ma doare intr-o parte, ca sa zic asa. Sau daca l-am cumparat devin ei nemuritori? In fine... 

3 comentarii:

Dan spunea...

L-am vazut si eu pe site-ul cu pricina, dar tocmai platisem Geiben-urile..:D
Cu siguranta Parker nu l-a baut, deci probabil ca e vorba de ei sau de consumatori...cel mai sigur de ei.

George Mitea spunea...

Da, vinul unguresc a fost ok, dar eu nu m-as grabi sa comand WP de acolo. Am desfacut 4 sticle si au defecte de pastrare.

Dan spunea...

Bine ca mi-ai zis! Merg pe Real atunci.