Onoare 2011 Domeniile Coroanei Segarcea

Saptamana trecuta vanzarile de bere Tuborg au crescut peste asteptari, in Galati
Motivul? Radu Rizea a stat doua zile in scumpa mea urbe. 
Il cunosc pe Radu de ceva vreme si pot spune ca putine "intinderi la bere" sunt mai placute, desi ca sa fie si dimineata de dupa placuta trebuie sa ai un management al consumului bine pus la punct, pentru ca nu-i usor sa tii pasul cu un gigant de 2 si 10. De fapt, e simplu: nu trebuie sa iti propui. 

De cand a devenit brand manager al DCS, Radu a batut tara in lung si-n lat, tinand sute de "gig"-uri, prezentand vinurile oltenesti de la Segarcea. Dupa atatea valuri de vin, desigur ca merge o bere.
In conditiile specifice de "terroir" ale pietei de vin romanesti, se pare ca numai contactul direct cu potentialul consumator mai poate misca ceva, mai ales in zone conduse tiranic de vinul la carafa produs intr-un garaj din Vrancea. 


Referitor la Segarcea, cred ca din seria asta de simtaminte nobile se vand foarte bine Respectul si Recunostinta, "La multi ani, dom' director! V-am luat un cadoaș!" sau "Daca-mi permiteti, dom' inspector...[fara alte cuvinte, ca nu se stie cine asculta]".
Sinceritatea si Onoarea mai putin. Ma intreb de ce oare?
(edit: glumesc, habar n-am cum si care se vand in realitate)


Cum am un oarece deficit in ce priveste evaluarea portofoliului DCS, am acceptat cu placere participarea la cele doua degustari, una la Casa Romaneasca, a doua la The Folly.  Iata azi unul dintre vinurile care mi-au atras atentia:

Onoare 2011 este un blend alambicat de Feteasca Alba, Chardonnay baricat, Chardonnay nebaricat, Sauvignon Blanc si Pinot Gris. Aduce un nas de miere, vanilie și flori albe, inclusiv crini, cherimoya, mere verzi, caise tari. Gust foarte fin, elegant, persistent, cu un final dulce amărui, alive&kicking, cu alcool foarte bine integrat (13%). Aciditatea o să-l mai țină în viață cativa ani, pun ramasag. Lasa impresia de vin bine lucrat, care transmite finete. Deci cum ar veni, avem un vin foarte onorabil. 88pct, vreo 100 de lei, dar ce mai e suta in ziua de azi? 


0 comentarii: