The Kids are All Right sau Filmul-rose (Guest post)

Dragilor, azi va ofer un articol scris de altcineva. E despre filme si vin. Impreuna. Omul se numeste Adriana Zăvoi, are un important blog despre filme (Cinemateca lui Zavoi) si acum o saptamana-doua mi-a facut onoarea sa-mi gazduiasca un post scris de mine. Asa ca azi, cu mare placere ii intorc favorul.  Va las cu bine, ma duc sa caut filmul ! Cat despre vin...ma descurc eu, va dati seama:)

O relaţie sfărîmicioasă. Un dialog acid. O împăcare acruţă. Şi multe pahare cu vine. Pe scurt, un film despre perisabilitatea iubirii şi glumele destinului.
Jules & Nic sunt două femei puternice ca doi berbeci. Caractere aride, spirite agitate şi multe nemulţumiri acumulate de-a lungul anilor. Toate acestea, asezonate cu apariţia tatălui celor doi copii pe care cuplul de lesbiene încearcă să îi sufoce cu grijă, se von contopi într-o explozie de replici savuroase şi gesturi delicioase.
Deşi în acest film se toarnă în pahare perfecte rîuri de vin roşu, îmi voi permite să fac o mică modificare şi să mă duc cu gîndul la un rose care mi-a încîntat papilele în vremuri de concediu. Nefiind un cunoscător al licorii delicioase mă voi rezuma la vă povesti cum m-a adus acel Cabernet d'Anjou din 2012 în miezul acţiunii filmului despre care vă povestea mai sus. The Kids are Allright este o peliculă lejeră, cu un gust puternic de piersici şi scurte arome de portocală, înţepător dar şi mătăsos, plin de savoare unor sentimente reale şi neforţate.
Altfel spus, The Kids are Allright alunecă uşor pe gît şi lasă în urmă un gust foarte plăcut. Abundent în glume fine şi cuvinte rotunde va fi aproape imposibil să nu îl gustaţi cu plăcere. Iar dacă aceste componente nu vă vor convinge, vă rămîne mereu extraordinara Julienne Moore. Poziţionată într-o frumoasă încurcătură, roşcata se va transforma într-o zeiţă a descoperirilor pe care o vom urmări rîzînd cu poftă, dar şi compătimind cu plăcere.


Plessis-Duval
Cabernet d'Anjou 2012
Şi ca să revenim la cealaltă plăcerea de-a mea, vă invit să încercaţi această recomandare alături de un rose franţuzesc, să comparaţi aromele acestor două produse şi să îmi daţi de veste despre ce descoperiţi. Vizionare şi degustare plăcută, dragi cinefili iubitori ai vinului!






0 comentarii: