Mustoasa se intoarce: acum si la 9 lei


La aproape un an dupa ce citeam review-ul lui Cezar Ioan (aici), in sfarsit, am gasit varianta accesibila a Mustoasei de Maderat la hypermarketul Real. Cramele Pancota- an incert- poate 2008 (data imbutelierii)- 9 lei. In prealabil am avut o intalnire dezastruoasa cu un Alb de Pancota, despre care nu pot decat sa spun ca este o posirca cu buchet "pastilat". Cadarca de Pancota nu este cel mai rau vin posibil, dar paleste in fata cadarcei de la Wine Princess (Balla Geza). E drept ca e de trei ori mai ieftina.
Dar totusi Mustoasa este un vin corect cu un bun raport calitate pret. Vin de vara, care iti da senzatia ca e mai usor decat e in realitatea etichetata. Doar ca, spre deoasebire de sora mai pretioasa de la Wine Princess, dupa un timp, lasa in gura un gust dulceag persistent, cam neplacut dupa gustul meu ("spectru" gustativ care mi-a amintit de Alb-ul de Pancota, un cupaj cel putin nefericit).
Poate ca la urmatoarea masa ati putea lasa Sauvignon-ul sau Riesling-ul pe raft si sa incercati o Mustoasa de Maderat de la Cramele Pancota, sa aiba si pancotenii(asa i-o fi chemand?) ce sa puna pe masa(in afara de vin) la copilasii lor!

PS: apropos, pentru prima oara, am vazut in afara raftului "Hangita" - o chestie care moare mai greu decat o boala venerica- un celebru pastilat- care acum nu se mai numeste "vin", ci "cocktail aromatizat"! Un prim pas spre normalitate?

0 comentarii: