Vinul.ro nr. 26

Numarul acesta trece in revista rose-urile de pe piata. Cel mai bun rose romanesc, din 21 evaluate, este...Faurar 2009- 25de lei, creatia celor de la Unicom Production, cotat cu 83 pct. Apoi rose-ul Terra Romana 2009 de la SERVE- 82 pct, Juliette 2009 (Metro/Unicom production) 82 pct si Prince Stirbey 2009 (79pct). Despre acesta din urma am scris si eu, si l-am cotat la 80 de pct, deci foarte aproape. Am mai scris despre Frunza Rose al celor de la Recas (72 pct Vinul.ro; 74 puncte Lucruri Bune:) .
Apoi, dam pagina si ajungem la evaluarea gamei Frunza de la Cramele Recas. Despre albe am scris aici. Diferentele in punctaj fata de revista sunt ceva mai mari: Chardonnay 81 pct Vinul.ro (78 pct. LB, adica de la mine); Mustoasa 75 pct Vinul.ro (73 pct LB); Feteasca regala 81 pct Vinul.ro (75 pct LB). In fine, avand in vedere ca pretul lor este de 11 lei, le puteti testa chiar dvs. fara a face un credit de nevoi personale, si puteti trage propria concluzie.
Vinurile Faurar ale celor de la Unicom Production (cei cu brandul DAVINO). Trei vinuri in jurul a 25 de lei. Albul e cotat la 81 pct- 79 la mine. Cupajul rosu la 82- 81 la mine.
Mai gasiti: Lansarea cartii Povesti Carciumaresti de Alina Matei si Sergiu Nedelea, lansare dublata de produsele importate de Heinrig (chestii bune de la vinuri mari la spirtoase asemenea), interviu cu Tudor Gheorghe; selectionata de vin a Romaniei, cu certitudine mai spectaculoasa decat ingamfatii fotbalisti pierzatori in serie, din care imi propun pe termen scurt o feteasca special reserve 2007 de la Halewood via Metro (mai mult din cauza paharului de degustare care insoteste sticla:). Nici vinul nu-i rau, dar de ce ies toate fetestile astea amarui nu pot sa-mi dau seama, apoi nici un fundas central de valoare la pret de criza nu mi-ar strica: Chardonnay Cocosul de la Recas; un reportaj si un interviu cu Baudouin Havaux, presedintele Concurs Mondial de Bruxelles; Razvan Jurca trece in revista vinurile din Ungaria, de unde nu se poate evita Tokaj, cu cate puttonyos vreti. Si in final, editorialele lui Valentin Ceafalau si Cezar Ioan dau teme de meditatie.
Recomandarea subsemnatului de la pagina 30 este Feteasca Regala 2009 Prince Stirbey.
Enjoy!

0 comentarii: