Bucurie Sauvignon blanc 2021 Crama Pandora (citeste si PS-ul)

"Ah, Bucurie Sauvignon Blanc 2021 de la Crama Pandora din Cotesti, Romania - un vin care te face să uiți de toate problemele din lumea asta nebună și să te bucuri de momentul prezent. Ca să fiu sincer, când l-am văzut pentru prima dată, am fost un pic sceptic - cum să faci un vin bun într-o țară care are o reputație destul de modestă în lumea vinului? Dar a trebuit să-mi schimb rapid părerea, când am turnat primul pahar.

Bucurie Sauvignon Blanc 2021 are o culoare strălucitoare și vibrantă, cu arome de fructe tropicale, piersici și un strop de citrice. Gustul este la fel de plăcut și armonios, cu note de mango, ananas și grapefruit. Finish-ul este lung și persistent, lăsând în urmă o ușoară notă de vanilie.

Nu pot să spun că este cel mai bun Sauvignon Blanc pe care l-am gustat vreodată, dar cu siguranță este un vin bun, mai ales pentru prețul său. În plus, este un vin perfect pentru a fi savurat într-o zi călduroasă de vară, cu un platou de brânzeturi și fructe proaspete.

În concluzie, Bucurie Sauvignon Blanc 2021 este un vin cu un raport calitate-preț excelent, care îți aduce un zâmbet pe buze și îți oferă un moment de bucurie într-o lume plină de probleme. Cu siguranță îl recomand, iar eu îi acord 87 de puncte din 100 - ceea ce înseamnă că este un vin solid și demn de a fi încercat. Îți recomand să-i dai o șansă, iar dacă nu-ți va plăcea, cel puțin vei fi rămas cu o experiență memorabilă. Cheers!"

PS:

Suna rezonabila recenzia acesta? Sigur, daca cineva a gustat acest vin ar putea sa conteste partea cu mango, fructe tropicale si vanilie, spunand ca e mai pe partea clasica de soc si ardei verde, insa sunt mici detalii. Vedeti voi, ChatGPT inca nu degusta vinuri, pentru ca da, recenzia e scrisa de acel AI, dupa comanda aceasta: 

"Scrie un review cu o doza de umor, in stilul lui Hugh Johnson, pentru vinul Bucurie Sauvignon blanc 2021 de la Crama Pandora din Cotesti, Romania. Eu l-am evaluat la 87 puncte din 100".  

Cat scriam acest PS, mi-am zis sa mai incerc o data, indicand pe langa punctaj si cateva repere "organoleptice", astfel:

"Scrie un review cu o doza de umor, in stilul lui Hugh Johnson, pentru vinul Bucurie Sauvignon blanc 2021 de la Crama Pandora din Cotesti, Romania. Eu l-am evaluat la 87 puncte din 100 si am detectat olfactiv flori de soc, agrise, ardei verde, lamaie, gust racoritor, cu o persistenta medie"

Vreti sa stiti ce a iesit! Iata:

"Ah, Bucurie Sauvignon Blanc, cum să nu fii bucuros când ai parte de un astfel de vin delicios? Produs de Crama Pandora din Cotesti, România, acest vin are cu siguranță un gust unic și surprinzător.

La primul nas, veți fi înconjurați de o explozie florală de flori de soc și agrise, cu un strop de ardei verde și lămâie. Un amalgam care, după părerea mea, se simte ca o grădină îmbuteliată.

În ceea ce privește gustul, Bucurie Sauvignon Blanc este, cu siguranță, un vin racoritor care vă va umple cu bucurie, cum sugerează și numele. O băutură minunată de vara, pentru o după-amiază leneșă petrecută cu prietenii, sau pur și simplu savurând o carte bună.

Cu o persitenta medie, acest vin merită cu siguranță un loc în colecția dvs. de vinuri. Personal, l-am evaluat la 87 de puncte din 100 și l-aș recomanda oricui caută un vin ușor și plăcut, care să îi aducă zâmbetul pe buze.

În concluzie, dacă sunteți în căutarea unei mici bucurii în viața dvs., Bucurie Sauvignon Blanc este alegerea perfectă. Încercați-l și veți fi plăcut surprinși!"

E clar ca deocamdata e calibrat sa foloseasca cuvinte mari, vibrante, de impact. As fi curios daca il poti determiuna sa "dea mai incet" tonul exaltat.  

Eu cred ca multe se vor schimba, review-urile la vinuri generate de AI fiind ultima grija a umanitatii, dar imi imaginez o campanie electorala in viitorul nu foarte indepartat purtata de aceste masinarii virtuale. Si cate si mai cate!

PS2: Vinul e 32 lei saptamana asta in Carrefour, redus de la 40 si ceva.

0 comentarii: