A venit si numarul pe ianuarie (si februarie).
Contine: editorialul lui Marius Cristian- Doua vorbe despre traditia vinurilor romanesti, pe marginea caruia am combatut din greu. Apoi, notez ca revista a castigat in atitudine critica, vinurile produse de Recas, Segarcea, Vinarte, Basilescu, etc. fiind analizate individual (desi cuvantul “excelent” se regaseste cam de multe ori). Pana si Babeasca Gri Monser, despre care am spus cate ceva recent, isi gaseste o larga nota de degustare din partea reputatului Constantin Croitoru.Marturisesc ca vinurile alese de el “la intamplare” pentru a exemplifica academic si condescendent cum trebuie folosit limbajul concret al degustarii, m-au facut sa zambesc. Cred ca abilitatile dumnealui ar fi meritat vinuri mai alese. Totusi, intradevar, si eu imi pun probleme asupra terminologiei. Multi termeni nu se regasesc in DEX, dar situatia e similara celei cu managementul si marketingul. Spunem vreo 10 ani ca zgarie urechile, pana cand intra in DEX si gata!
O publicatie corpolenta, cu arome complexe, dar care face si ea, cum poate, fata crizei.
PS: Coperta e mai apetisanta decat a revistei Playboy. Cel putin la propriu!
8 comentarii:
Eu nu stiu de ce numar din Playboy vorbesti :))
Bine, exceptandu-l pe bucatarul respectiv...
APETISÁN//T ~tă (~ți, ~te) Care trezește pofta de mâncare (prin aspect, miros, modul de a fi servit etc.). /<fr. appétissant
Acuma, serios, coperta Playboy nu-mi face pofta de mancare. Pofta da, dar nu de mancare
Interesant. Nu am mai urmarit comentariile la editorialul lui Marius Cristian referitor la traditii. Vad ca v-ati cam incins pe acolo :)
Din lipsa de ocupatie...Ma antrenez, am de gand sa candidez la urmatoarele alegeri:)
Bravos, felicitari! Ai deja un vot :)
Ma gandeam la Partidul bautorilor de vin, care sa se alieze cu Partidul bautorilor de cognac si sa tina in opozitie Uniunea nationala a bautorilor de bere, tuica si trascau.
George, spre deosebire de noi, care n-avem nimic de pierdut prin ciomăgirea poşircilor pe care plătim arginții proprii, dânșii din industrie sunt fie angajați, fie vânzători, fie actuali sau potențiali parteneri de afaceri cu producătorii acelor vinuri. De-aia noi suntem mereu transparenți, iar alții nu pot fi.
Cam asa este. Cand esti in industrie, trebuie sa fii mai delicat, mai ales daca nu esti numai ziarist.
Trimiteți un comentariu