Budureasca a obtinut pole-position-ul in Marele Premiu de Tamaioasa sec

In calificari a avut o evolutie exploziva, in ciuda faptului ca masinile echipei Prince Stirbey au buget mai mare, inginer sef mai cunoscut, etc.  Monopostul Budureasca a zburat pe pista, incantand audienta prin aromele bombastice, puternice, specifice soiului, perfect capturate chiar in sec. Trandafirii, iasomie, boaba de strugure coapta, miere. Surpriza vine la anduranta si fiabilitate, mecanica bolidului nu da rateuri, e suficient de plin, chestiune care in conditiile meteo de la data desfasurarii marelui premiu, conteaza la fel de mult ca masina sau maiestria pilotului. Tura de circuit a fost exemplara, usor citrica, dar de citrica coapta, cu aport de mar golden si putina gutuie, viguros, dens. Nu a dat dovada de flamboaianta sau complexitate in evolutie, dar combinatia de plinatate si prospetime a fost de ajuns pentru prima pozitie in propriile mele, exasperante pentru unii, preferinte. Tamaioasa a trecut linia de finish, la fel de aromata ca la startul lansat, cu semne de uzura normale, tonice, un pic acrisor-amarui. 
Asteptam cursa propriu zisa, care va avea loc undeva in vara, cand guvernul va pune la dispozitie fondurile, printr-o noua rectificare bugetara. 

Budureasca, tamaioasa romaneasca 2011, sec, 13%, 25-30 lei, horeca si magazine specializate. 82 pct. Un vin cu care nu puteti da gres in mediul feminin sau chiar la vecinul Costica, cel cu damigeana pe balcon.

8 comentarii:

  1. Este intr-adevar pe acolo...
    Eu zic ca final este "la poza"..:))
    Chiar sunt curios sa vad pe viu o cursa cu cel doi competitori paralel...ca pana cum i-am vazut evoluand separat si cursa era doar in imaginatia personala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai sesizat bine sensul articolului. Fiecare a evoluat separat, poate unul a prins ploaie, altul pe uscat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Budureasca vine tare din urma, SERVE si Recas watch out :D

    daca dai de un Senna sau Schumi pe ploaie, s-ar putea sa ai surprize placute :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cu Senna n-as vrea sa ma intalnesc prea curand:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ehh, nu in sensul asta normal; din cate stiu, a aparut de ceva timp un documentar depsre el, chiar Senna se numeste; am vazut cateva imagini, frate ce curse mai erau pe vremuri

    RăspundețiȘtergere
  6. yap, nigel mansell, damon hill, alain prost...ba chiar si duelul Schumacher- Hakkinen a fost interesant. Cand ma gandesc ca am vazut cea mai frumoasa depasire ever live:) Acum parca nu mai e atat spectacol, cu toate schimbarile astea de reguli&staff.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu mai e, din pacate, degeaba sunt schimbari de regulament, diferentele tehnice dintre monoposturi sunt foarte mari in continuare; nu am sa uit niciodata incredibila batalie dintre Senna si Mansell, la Monte Carlo, in '92...

    RăspundețiȘtergere
  8. Budureasca mi se pare ca seamana din ce in ce mai mult cu Recas si ii vad ca si chalenger in curand: au suprafata mare cultivata, au acelasi stil de a face vinuri (chestie de filozofie comuna a vinificatorilor presupun) si sunt pusi pe expansiune.
    Daca ar mai fi doi-trei jucari ca ei m-as simti mai multumit..:))

    Senna Rulz! cel mai bun pilot de la Fangio incoace...

    RăspundețiȘtergere

Bine ati venit! Va multumesc pentru vizita si pentru dorinta de a intra in dialog. Va sugerez sa utilizati un ton firesc, fara cuvinte jignitoare. Pe cat posibil as dori ca ideile sa se refere la articolul de fata. Daca aveti ceva personal cu mine atunci nu va referiti la articolul de fata, intrucat nu am obiceiul sa scriu despre mine insumi.