Societatea de promovare a vinului srl, DOC Urlati, demisec, 14,5% alc (!), 10 lei Selgros, an neprecizat (imbuteliata in vara lui 2010)
Ei bine, e o surpriza! Dupa cabernetul din aceeasi gama, nu ma asteptam la asa ceva. De fapt, speram sa prind si eu o sticla precum Ionut. Am aflat cu surprindere (da, e mult spus cu surprindere) cat de mari pot fi diferentele intre vinuri din aceeasi gama.
Dupa culoarea tipica- rosie-purpurie, nasul aduce note atipice, minerale, de lut si pielarie, si impaciuitor- undeva ascunse bine (poate in buzunarele hainei de piele murdare de lut:) niste prune uscate. Daca vreti sa nu mai miroasa a haina de piele, dezbracati-va de ea, mancati ceva, si dupa 30 de minute, n-o sa mai fie dominante.
Gustul e destul de plin, corpolent, cu puternice note de gem de prune, pruna "natur"(pentru ca se simte o farama de tanin verde si amarui, in adancurile vinului), dar si uscata (uscata am zis, nu afumata). Exista si o fateta as zice vegetala, de maslina iute sau de piper verde. Credeti-ma pe cuvant:) Finalul este lung, cu tanini dulci si condimentati, tot de la prunele extrem de dulci in 2009, fara indoiala. Aciditatea e buna, portia sanatoasa de tanin este bine intregata, la fel si alcoolul, la 14,5%, dar mare atentie tocmai din cauza asta! Din mai multe motive, indicatia privind servirea la 16-18C ar trebui luata mai in serios, in cazul de fata.
Un vin excelent la pretul asta, mai ales pentru iubitorii de prune:)
SCOR: 78 pct (cu pret cu tot, inclus). Un raport pret calitate foarte bun.
Concluzia are insa o legatura slaba cu vinul: iata de ce e bine sa existe si astia micii- pasionatii de vin care-si fac bloguri, mai afli una-alta, mai prinzi un chilipir, lucru excelent in vremuri de rastriste! Asa ca stati cu ochii pe noi! Spre deosebire de altii, noi avem grija de banii dumneavoastra, de ca si cum ar fi ai nostri!
PS: Mi-a adus aminte de filmul asta genial, pe care- fani sau nu al lui Charles Bukowski ori Mickey Rourke la tinerete- ar trebui sa-l vedeti:
Ehe. Pe vremuri prin tarisoara asta aurul se gasea (si el) pana si prin noroiul durumurilor. Cel putin asa zice un nene mai destept ca mine. Dar nu cred ca avea vreo legatura cu vinul.
RăspundețiȘtergereCe vroiam sa zic de fapt? Am uitat.
Ca in meandrele concretului de cate ori nu se intampla sa vezi sau sa gasesti un peisaj minunat. Problema e ca adesea, dupa ce faci poza, te intorci cu spatele si vezi o corbii de la o groapa de gunoi ad-hoc
RăspundețiȘtergereGeorge,bine ca in meandrele concretului am gasit totusi sticlele astea.
RăspundețiȘtergereMda, noroc cu cautatorii de comori:)
RăspundețiȘtergereSi avand in vedere ca-i produs industrial, cine stie daca o sa-l mai gasim peste cateva luni, sau daca-l gasim, daca e acelasi vin.
...ca pirita avem destula.
RăspundețiȘtergere:)
RăspundețiȘtergeresi inca cum!
Bun domnule, bun.
RăspundețiȘtergereLuat recomandarea cu copy, dat paste pe lista de cumparaturi. Gasit vinul. Baut vinul. Baut repede. Baut incet. Aerat-neaerat, nemancat sau mancat; vinul isi merita cu varf si indesat banii. Trecut in top vinuri ieftine si bune pe o pozitie tare superioara. Multumim domnule pentru recomandare. Spus si la altii.
He, he, sa mai spuna cineva ca blogurile nu vand produse:))
RăspundețiȘtergereCea mai tare metoda de marketing e vorba din gura in gura. E si ieftina, daca faci un produs bun.