Am intrebat si mi s-a raspuns:
1. Faurar, la fel ca toate celelalte branduri Unicom Production, NU se va gasi in hypermarketuri, ci doar in horeca si magazine specializate.
2. Pierre si Roxanne (gasibile la Metro) sunt produse de Unicom, dar sunt un brand Metro, nu Unicom. In fine, chestie de "branding"...
Deduc, din toate informatiile pe care le am, ca pentru consumatorul final- pretul pleca de la aprox. 25 lei (+, -), si urca in functie de adaosul comerciantul.
Cam asta ar fi. Now get back to work:)
Mda, pai atunci are acelasi statut ca al brand-ului Davino; nu cum sunau zvonurile...
RăspundețiȘtergereDe fapt, asta ai si spus :) Oricum, nu se spunea ca va fi destinat retail-ului? Ca de aici a si pornit zumzetul :)
RăspundețiȘtergereCiprian, se pare ca a fost o neintelegere. Inclusiv cu pretul vinului, din pacate, as zice:)
RăspundețiȘtergere