Peste 20 de ani

Uitandu-ma la aceasta aplicatie amuzanta, accesibila prin browser, dezvoltata de Orange, care utilizeaza camera web pentru a-ti lua o fotografie pe care apoi o proceseaza pentru a produce o imagine virtuala a eului tau de peste 20 de ani, mi-a venit asa in minte o intrebare. Care sa fie un vinul romanesc care sa se prezinte onorabil, cel putin in viata, la 20 de ani de la producere? Poate vor fi mai multe, poate va fi un Uberland 2007, poate un Charlotte 2008, poate Flamboyant 2009, cine stie? Astept nominalizarile voastre. 
Dar unul singur a trecut deja de jumatatea distantei. Acela e Prince Matei 2001 imbuteliat in magnum. 
Un prieten mi-a spus ca l-a gustat acum cateva zile si a fost glorios, fara urma de imbatranire. Deci tot ce e posibil. Eu unul cred ca- daca lumea va fi la locul ei- ne vom intalni cu un vin mare si in 2021.

In rest, descopar ca pana in 2034 o sa trec printr-o cura de slabire drastica si ca medicina va rezolva problema calvitiei. Mai observ ca voi afisa acelasi zambet usor malitios. Well, unele obiceiuri mor greu. In fond mi-a exersat grimasa vreme de 20 de ani, probabil in inca 20 mi-o voi fi perfectat-o. 

PS: Ah, era sa uit! Nu numai ca va puteti uita la eu-ul vostru viitor, dar puteti sa va si conversati cu el. De exemplu, se pare ca in 2034 voi uita complet limba romana. Sa fie un semn?

Peste 20 de ani

Acum 20 de ani

0 comentarii: