Tamaioasa Romaneasca Prestige 2011 Segarcea

Cu ceva vreme in urma am scris despre tamaioasa sec de la Segarcea. Nu mi-a placut prea tare. Subtire si amara in gust. La cateva saptamani am stat cu un prieten la o vorba si tamaioasa a iesit din joben. 
Alta viata! Cred ca e corect sa spun cateva vorbe si despre aceasta fata a tamaioasei 2011 din Oltenia. Aromatic e ceva mai intensa, cu arome tipice florale cu pere busuioace si boaba de muscat, gustul plin, rotund si aici mi-am dat seama ca e altceva decat precedenta experienta. Intra aromat, conform canonului, dar se redreseaza cu tuse de citrica coapta si un final amarui, destul de agreabil si persistent.
Sper doar ca prima data sa fi fost ghinion, e drept unul la care am bon de casa:) 
In rest sunt toate cele bune si rele ale varietatilor aromatice vinificate in sec. Atrag si iubitorii de dulce, sunt usor de inteles, dar cred ca poate deveni si nitel plictisitoare la un moment dat si dupa pererea mea nu pot capata prin invechire nenumaratele si elegantele pliuri ale variantei dulci. De vara, aromate, cu usor fizz- sunt numai bune pentru o vorba mai lunga, dar nu pana dimineata, oricum. 83 pct.




0 comentarii: