Rhein Riesling 2011 si Cabernet Sauvignon 2009 F'autor (Republica Moldova)


Rhein Riesling 2011 F'autor, Republica Moldova. Un vin reusit, cu buna tipicitate, ceea ce la rieslingurile noastre cam lipseste, tuse de gutuie coapta cu zahar,  ba chiar cu un plus interesant, o adiere florala, de iasomie, si picanterii dulci ce par provenite de la contactul cu baricul (!), inca din stadiul fermentatiei. In gust apar si note citrice, de mandarine. Mi-a lasat o impresie mai buna buna decat ma asteptam, fiind ajutat si de prospetime, deoarece la Goodwine-urile unde au participat mai micii producatori moldoveni, nu mi-a cauzat o circumvolutiune in plus. 30-35 lei. 84 pct.


Agreabil a fost si Cabernetul Sauvignon 2009, desi nu e cabernetul "regele vinurilor", daca intelegeti ce vreau sa zic. E mai delicat, mai moale, cu o persistenta glicerinoasa, din categoria dulceturilor (visine, prune), si a vanilinei de stejar, e ca o mica felina pe care o intarati degeaba ca nu sare la joaca, bestia! 30-35lei, 79.

2 comentarii:

Dan spunea...

Maestre: STOP! E prea multe si prea repede..:D
Sa inteleg ca ai luat carnetelul la mana? Tre' sa fac si eu curat prin el dupa sarbatorile astea...

Berbecutio spunea...

84 si eu pentru RR. Pentru CS si punctajul meu incepe cu 7, dar nu se termina cu 9, desi rimeaza :)