Se mai intampla: Riesling Auslese 1993 Weingut Geiben (Germania)

cu exceptia anului eticheta e identica
Am fost putin dezamagiti de acest vin cu indicatie geografica Mosel,  Thörnicher Ritsch. Cred ca aceasta sticla a avut o problema, deoarece am degustat numai putin de zece sticle de la vinaria din Mosel, inclusiv '75, '76 si '79 si acelea se prezentau bine, chiar foarte bine. Despre alte vinuri ale domnului Geiben puteti citi aici.
Ori imediat dupa deschidere a fost evident ca intensitatea aromelor minerale este un pic cam prea mare. Hidrocarburi, carbid, cremene, ulei ars. Sunt si ascunse impresii fructate, citrice, de mandarina. Gustul e tot bizar, cu unele tuse sarate, care mi-au adus aminte de gustul fileului de salau pane (adica ceva delicat, sarat, cu tuse de hidrocarburi de la prajeala). Apar si cateva, vagi, tuse citrice, lemonate. Insa imediat dupa atac vinul se si termina cu o  senzatie apoasa, impersonala.
Observ insa ca in alte ocazii s-a prezentat mai bine. Insa in mod cert, aceasta sticla a fost intr-o forma foarte proasta. Dar avand in vedere ca pretul de lista a fost de doar 6,5 euro, putem sa traim cu asta si sa speram in vremuri mai bune.

8 comentarii:

sunmirror spunea...

Se mai intampla. Sau poate am avut blat cu Geiben sa scriu de bine. :)

sunmirror spunea...

Ah, si in alta ordine de idei, fotografia aia de pe FB continea mai multe "bunaciuni". Daca nu am de unde sa le beau, as vrea macar sa citesc despre ele. :)

George Mitea spunea...

Sunt putin surprins. Credeam ca am exclusivitate la blaturi in Romania
:)

George Mitea spunea...

Au mai fost o feteasca neagra 2011 la putere. Pretty good, pinot style.
Reserva bulgareasca nu a fost in cea mai buna forma, prea glicerinoasa si siropoasa, iar matei-ul s-a deschis dupa retragerea mea in transcendent. Dar ar trebui sa fie bun, in fond inainte sa il fac cadou l-am luat direct de la Vinarte, degustat si placut inainte. Asa ca nu cred sa fi fost prea rau:)

George Mitea spunea...

ah, da, si un chardonnay Patrician. Good stuff, also

Dan spunea...

Nu...nu a fost blat..ca a fost procurorul de fata..:)
Altfel iesea scandal... Mai ales ca a fost si un Patrician in peisaj..:)

Ciprian spunea...

yep, Matei s-a prezentat excelent pt varsta lui. Multam pt cadou :)

George Mitea spunea...

Dan, chiar Mihai l-a adus:)
Ciprian, ma bucur. Acuma din verticala de Matei, gandeste-te cum arata celebrul 2001, mai ales cel din Magnum. O sa-l executam si pe dansul intr-o zi:)