Huo! Jos! Un euro a ajuns la 10 lei!

Chateau Grand Mayne 2008 Sauternes. Pret pe un site din Germania: 12,9 euro. 
Chateau Grand Mayne 2008 Sauternes. Pret pe un site din Romania: 129 lei
La cursul BNR de azi 12,9 euro inseamna vreo 58 de lei.
Noroc ca exista acest loc unde se poate gasi "doar azi (20.07.2012)" la "doar" 99 lei. Hai fuguta, dati navala, ca doar e un chilipir, nu?

PS: Sa-mi mai dea acum  lectii de finante un vanzator de dopuri pe facebook! 
Ca sa citez "Observ uneori comentariile aprinse, halucinante si uneori dure ale unor consumatori catre producatori sau comercianti de bauturi.
Imi dau seama ca cei ce nu au avut niciodata de a face cu vanzarile chiar nu stiu regulile jocului. Mi-as fi dorit copii mei sa poata face in gimnaziu doua materii facultative: vanzari si putine finante."  
Deci dupa ce termini cursurile astea de finante si vanzari e perfect normal ca un produs sa-si dubleze pretul cand trece granita tarii!
Asa cum vad eu problema, cred ca in gimnaziu, pe langa cursurile de vanzari, ar trebui sa existe si unele de cumparari, ca sa nu ne mai abrambureasca destepti ca acestia! 
Vezi domnu', ce frumos e sa fii blogger?

18 comentarii:

Darius Tulbure spunea...

...La care se mai adaugă şi transportul.

Dar eu nu m-aş lega doar de UnVinPeZi.ro, ci de toate magazinele online de vinuri din Ro. Dacă stai la oraş (acolo unde şed majoritatea clienţilor lor), e mult mai ieftin să dai o tură la magazinul de specialitate or bunăoară la un hypermaket mai dotat. La sate şi comune nu găseşti vinuri ca lumea, dar chiar crede cineva că cei de-acolo cumpără vin online?

George Mitea spunea...

Trebuie sa spun ca preturile de pe UnVinPeZi sunt bune, in unele cazuri chiar foarte bune, in relatie cu pretul pietei. Problema, in acest caz, banuiesc ca sta la importator. Cand ai rate la ML-ul nu mai poti pune doar un amarat de 10%, nu?

Dan spunea...

Asculta-ma pe mine care am terminat finante si am si doctorat in marketing: orice adaos, oricat de nesimtit, exte explicabil in ochii celui care si-l pune...cu asta se ocupa practic si cele doua stiinte de mai sus..:)
unvinpezi are preturi ok, dar transporttul te omoara. Si in cazul de fata un importator lacom..la banii astia (129 lei) mai pui ceva si iti aduci din Franta un 1cru classe. Sau din Belgia..:)

Ciprian spunea...

tulai, ce surpriza :)))

George Mitea spunea...

Sigur ca da, si lagarele de concentrare au fost explicabile in ochii celor care le-au construit

George Mitea spunea...

Ciprian, socant, nu? :))

Dan spunea...

Totul are o explicatie...sunt curios totusi pe asta sa o aud din gura importatorului vinului de fata..:))

George Mitea spunea...

Care cine o fi, apropos? Poate ne spun baietii care au tinut sticla in mana.

Dan spunea...

Teoretic Alin, Razvan si Mona l-au avut in mana...ar fi o informatie interesanta...:)

Ciprian spunea...

da, nu-mi pot reveni din soc :)) Cine mai are nevoie de explicatii? Le stim prea bine. Curentul, catelul, purcelul, aerul conditionat, legile rele din Romania, taxele exorbitante care nu te lasa sa traiesti pe cai mari din vin, etc, etc

George Mitea spunea...

Da, universul intreg comploteaza impotriva noastra! Ca Omul e doar o trestie ganditoare, unduindu-se in briza cursurilor de vanzari/finante.

Anonim spunea...

http://www.weinwelt-probst.de/chateau-grand-mayne-sauternes-ac.html?source=weincc

pret raft 18.90 euro

George Mitea spunea...

Şi face 129 lei? Nici 99 nu ies la socoteala...

Berbecutio spunea...

Cu tot respectul imi permit sa va contrazic: numar pe degetele de la o mana vinurile de pe acel site ale caror preturi au fost mai bune decat oriunde online. Si asta o spune un privilegiat care n-are taxe de transport daca ia 2 bucati. Pe de alta parte sunt muuulte alte surse si mai bune decat magazinele ;)

George Mitea spunea...

Sigur că dacă le iei de la cramă e alt cost. Unvinpezi are totuşi preţuri bune. Chiar dacă în unele cazuri nu sunt cele mai bune din online. Dar nu sunt eu avocatul Mediafax, chiar dacă ar trebui să-mi doresc, probabil. Sunt însă curios cine importă acest vin. Ştie cineva?

Dan spunea...

Ma tem ca nu vom afla niciodata...sa il supunem oprobiului public!

alibus spunea...

importatorul e wine-list. mai multe informatii utile nu am inca.

George Mitea spunea...

Multam, Alin. Presupun ca astia sunt:winelist.ro. Ciudat, imi sar in ochi niste vinuri cu preturi absolut decente. Un gran reserva de Alicante din 2002- 28 de lei:) Mda, paradoxuri...