Video Wine Spectator: e munca grea sa faci un vin

Pentru multi dintre dvs. nu va fi o surpriza, dar aceste materiale video filmate de Wine Spectator pot fi utile pentru cei care cred ca vinul din sticla, fie el mai bun sau mai rau, cumparat dintr-un magazin specializat sau dintr-un hypermarket, se face ca la bunicul la tara. Veti vedea chiar din primul episod, privind curatarea frunzelor de pe vita de vie, ca e un pic mai altfel.


Dati click aici, dupa care urmariti celelalte episoade din casuta din dreapta.
Sunt in limba engleza, asa ca va spun Enjoy!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Mi-am adus aminte de copilarie si de munca in vie. Mi-ar place sa ma mai intorc cateva zile acolo. Poate toamna anului asta...

George Mitea spunea...

Cine n-a ajutat macar o data la cules sau altele? Acuma, ma rog, in zone mai cu traditie poate oamenii au mai multa grija la detaliile din vie.

Ciprian spunea...

Asta-mi aminteste de filmuletul cu Yquem...Dupa cum am mai zis, dupa ce te uiti la materiale de genul asta, incepi sa-ti revizuiesti oarecum ideile despre anumite preturi and stuff. Orice proprietate care se respecta investeste foarte mult in munca din vie, unde este killer. Multi isi inchipuie ca, pana la cules, mare lucru nu se face. Imaginati-va doar cum este sa tai fiecare frunza in plus de pe fiecare butas, pt ca strugurii sa se bucure uniform de soare. Cei care isi permit asta, fac aceste operatiuni in fiecare an, iar asta inseamna oameni care trebuie platiti, etc...