Vinul de care nu-mi amintesc prea bine 2014

Cum poti scrie un text insotitor despre un vin pe care l-ai baut ("that's what I do. I drink, and I know things") dar fata de care nu ti-ai luat note de degustare si a trecut suficient timp incat neuronii sa-si gasesca ceva mai bun de facut? Trebuie sa incerci, pentru ca altfel bunii oameni de la **** s-ar putea sa-si dea seama ca nu ai tratat problema cu seriozitate! Dar am tratat-o! Bunaoara, imi amintesc ca am baut toata sticla. Ca vinul (rosu, apropos) s-a dus repede. Ca era medium-body, cu vivacitate, dar fara a-i lipsi o oarece eleganta, usor ranforsat cu Merlot. Nu-mi aduc aminte de arome bizare, deci, cel mai probabil, avea arome de fructe negre si rosii, taninuri bine crescute, prezente dar integrate, cum a fost si nivelul de alcool (pentru ca altfel nu as fi baut toata sticla, pardon mostra, cum ne place noua sa ne amagim). V-as recomanda sa-l incercati cu niste coaste de berbec. Nu e niciun motiv pentru care n-ar merge!

PS: acest text este o aroganță. "Aroganță" care, spre deosebire de "lemonat", se gaseste in DEX.
A la Paul Gomora, ashay kant tea-y poos koo diletanti. AnoniMaria Ta, cu discurul plin d abjective, c incorectie mi-ay that! Doo-te shi zbunei: am fost un băjet boon, cine-i băjet boon? Hay k ai bravocație, meritz un epișcot!

0 comentarii: