Buna ziua va spune Liric 2012 de la Gramma

Buna ziua!
Si domnul politist mi-a cerut sa suflu 
intr-un dispozitiv care dupa spusese sale masura taria verbului. 
“Sunt foarte precise. Aduse din Germania!”, 
adauga el, imbarbatandu-ma.
Am suflat cat am putut de tare, calculand in minte
usor speriat
cat a trecut de cand am consumat ultima metafora. 
Sa fie oare 12 ore?
Dupa cateva clipe stanjenitoare in care s-a verificat rezultatul 
mi s-au returnat actele si mi s-a sugerat prieteneste
sa mai pun mana pe-o carte.


Liric 2012, Casa Olteanu, DOC Iasi-Bucium. Cupaj de aligote, feteasca regala si feteasca alba. Private label Mega Image  (ioi, mi se sopteste ca aceasta gama se va gasi oriunde in afara de Mega Image! Adica in Metro, Selgros, Kafland, etc), sec, 13% alc.
Un vin fin, nas de flori de vita, vegetal, pietre ude. In gust recunoastem mere, caise verzi, acelasi iz vegetal, de ierburi tocate. Final mediu, cu pulpa de grapefruit si zarzara. 83 pct si multumiri pentru ca a mijlocit acest efemer comeback in lumea poeziei, dupa vreo 15 ani de retragere.

PS: in cinstea d-lui Kafka, care implineste azi 130 de ani! E baiat bun, va zic, face cinste oricui ii deschide o carte!

5 comentarii:

Dan spunea...

L-am baut si eu de curand. Bun!
Rime (deci nu poezii, da?) faceam si eu cand eram mai mic...gen pamflet...Dar am fost sfatuit sa ma opresc.
Faceam lumea sa planga..:D La propriu. Asa ca m-am rezumat la proza.

George Mitea spunea...

Dan, mie nu mi se pare ca te-ai rezumat. Articole tale sunt foarte lungi! :))

Dan spunea...

M-am rezumat conceptual la proza.
Executia este intr-adevar pe alocuri de tip bildungsroman...:D
E defect profesional...

George Mitea spunea...

Deci mai degraba specii ale genului epic, in stil jurnalistic, sa inteleg. Vezi ca epicul e demisec la Iasi, he he.

Dan spunea...

Am vazut...:D
As fi pus Liricul demi...oricum este peste Dramatic.
Epicul inca nu l-am abordat.
Ca vin...ca in rest postarile mele sunt usor epice..:D