Think Pink de 8 martie: Castellroig Rosat Brut

La multi ani doamnelor si domnisoarelor, sanatate, fericire, si poate daca am pus "8 martie" in titlu o sa am 3-4 intrari din google in plus, chestiune care nu-mi va folosi la nimic, in afara de orgoliu. Dar cum spuneam: sanatate, fericire, tot ce va doriti, moa-moa, multumesc pentru bomboana!
Acum cateva luni am plecat impreuna cu cativa baieti strasnici in cautarea unei beri. Cum n-am avut noroc, ne-am indreptat spre urmatorul lucru cu bule de pe lista, si anume sampania. Asta e, daca n-am avut noroc, ce sa facem acuma. 
Mai multe sticle au facut spume la gura din cauza noastra, diverse variatii pe aceeasi tema: prosecco, champagne, cava. Una din ele a fost o surpriza placuta, tinand hangul rudelor mult mai scumpe din Franta. E vorba de Castellroig Brut Rosat, un spumant (cava) de Penedes, obtinut din trepat, un strugurel indigen din nord estul Spaniei a carui utilitate principala este...[cat suspans, nu?] spumantul rose. Carnetelul isi aminteste ca vizual statea bine, color destul de intens (mai ales fata de urmatoarea in pahar- Billecart-Salmon), cu bule mici si neobosite, nasul era prietenos, cu tuse discrete de fructe rosii, drojdii fine si ceva mineral, fumigen:), ca pocnitorile de revelion. Gustul-  fin, brut, repede curgator, cu note de zmeura si visine, si un final tonic, amintind de grapefruit roz. Costa vreo 70-80 de lei, deci nu-i ieftina in absolut, dar prin raportare la o champagne de aceeasi calitate e chiar ieftina!
E un pachet interesant, compact, usor de baut (vai de capul nostru), care ar merita un uz mai romantic decat sapte insi veseli intr-un magazin de vinuri la 3 noaptea.
La multi ani si Doamne-ajuta! 

0 comentarii: