Fluturi si Farfalle Sauvignon Blanc 2011


Vin produs de Vitis Metamorfosis (Halewood&Antinori), cu IG Colinele Dobrogei, si un pret undeva la 15 lei.

Pe langa pret, exista o ciudata similitudine cu noul Castel Huniade din capatul celalalt al tarii, de la Recas (a carui nota de degustare sta cuprinsa aici). Aceleasi aciditate vibranta, note florale, citrice si gust dulce-vegetal, ca un mar varatec si tulpina dulce de mohor. 
Un vin agreabil, curat, de vara, parca ceva mai sec, dar si mai simplu decat cel de la Recas. Merita si merge baut. 78 pct.


4 comentarii:

alibus spunea...

L-am incercat si eu ieri la lansarea oficiala. Tot pe acolo l-am plasat. Cred ca mi-a placut o idee mai mult Feteasca Regala.

George Mitea spunea...

Sunt pe acolo, oricum. Am gustat-o si eu, cu ceva vreme in urma.
Apropos, cupajul sauvignon/feteasca din gama superioara s-a prezentat mai bine?

alibus spunea...

Dupa parerea mea, da.

George Mitea spunea...

Ghinionul meu, atunci...