Rhein Imperial Brut 01.01.2012


Cred ca au schimbat ceva in reteta. A avut un gust diferit de amintirile mele. Pe langa cremantul de care va vorbeam zilele trecute, acesta a parut mai plin, mai aromat, mai impetuos. Nu neaparat mai bun, dar mai...vivace. Vinul de baza este un chardonnay. 12,5% alc.

Vizual aduce o culoarea aurului alb. Perlarea si efervescenta sunt bune, bulele sunt mici si neobosite. Nasul aduce a unt, iar gustul este destul de echilibrat, cremos, cu tonalitati de corcodusa, para, piersica si (interesant!) pruna afumata si nelipsita arahida. Bun la aperitiv, desi niste preparate mai grele ar merge si ele. Ma gandesc la sosuri cu maioneza sau smantana.
83 pct. 35-40 lei
Am avut micile mele dezamagiri in ce priveste acest vin cumparat din hypermarketuri. Cu tot dioxidul din lume, tot se produc transformari nedorite. Eu zic ca daca-l luati de aici (adica online-ul producatorului insusi) reduceti cat de cat riscurile.
PS: fiind un non-vintage(adica fara an) 01.01.2012 este momentul degustarii. Nu-mi vin in minte alte modalitati de a diferentia sticle degustate la momente diferite in timp.

0 comentarii: