Tezaur Jidvei 2006, Muscat si Feteasca Regala


Tezaur Jidvei 2006, Muscat Ottonel si Feteasca Regala, 20-23 lei

In general evit vinurile facute de colosi industriali, din variate motive, dar am vazut de multe ori in raft Tezaur Jidvei, si mi-am spus “hai sa vedem!”. Am ales varianta Muscat Ottonel si Feteasca Regala, deoarece mi s-a parut indraznet sa cupajezi doua soiuri din familia muscaturilor, iar rezultatul sa fie un vin sec. Rezultatul nu e rau: un vin proaspat, de o finete interesanta, in care feteasca a adaugat usoare note de lastar de viţă si suficienta aciditate cat sa faca vinul alunecos, iar muscatul a contribuit atat cat trebuie cu aroma sa notorie de strugure prospat. Un finish scurt spre mediu, cu putina miere, dar si note sălcii. Sta bine pe masa, alaturi de "antreuri" si pui cu rozmarin.

Concluzie: sunt usor surprins, dar as fi fost si mai mult daca ar fi oferit vinul la un pret mai mic, asa de amorul artei, ca sa rupa gura targului!

0 comentarii: