SENZATIONAL!!! INIMAGINABIL!!! ELODIA!!! EU IN VINUL.RO!!!

BREAKING NEWS! Intrerupem programul obisnuit pentru o stire de ultima ora: am aparut in revista Vinul.ro.
Dragi prieteni, salvati-ma! Dati fuga la chioscul de ziare INMEDIO (din Kaufland, Real, Carrefour- caci n-o veti gasi in alta parte) cumparati toate exemplarele! Nu-i lasati pe clienti mei norvegieni, canadieni si summerieni sa afle ca am o viata dubla, caci voi ramane fara resursele necesare sa scriu despre vin in continuare!

Nu, serios acum, am participat la un material intitulat "blogger de vinuri" (alaturi de ceilalti: Alibus, Mihnea Mironescu si Andreiard), articol aparut datorita lui Valentin Ceafalau- redactor-sef al publicatiei VINUL.RO. La naiba, trebuia sa spun ca-i cea mai tare revista despre vin din Romania (nu-i greu, ca sunt numai doua, iar cealalta apare numai cand ii permit sponsorii, he he!) inainte de aparitia articolului, acum o sa credeti ca-s vanitos!
A aparut in nr. 17, septembrie 2009.
Se pare ca interviurile vor apare in corpore si pe degustari.ro, asa ca, vorba lui Giga Craioveanu, Stati cu ochii pă noi!

Intre timp a mai aparut si Ciprian, care culmea!- cine credea ca Galatiul nu-i un oras asa de mare sa tina doi bloggeri de vin?!- este concitadin cu subsemnatul, roacher si el, si nu! nu ne cunoastem!, nu avem afaceri impreuna!, nu stam in aceeasi scara de bloc!, etc. Asa ca stati cu ochi si pă el!

Ah, sa nu uit: pentru autografe, contactati-mi agentul, pentru ca momentan sunt teribil de ocupat!

6 comentarii:

Ciprian spunea...

Bravo mai George! Felicitari! Urmatorul pas" la Dan Diaconescu in direct si in reluare (in acelasi timp, bineinteles) :))

Ca suntem concitadini stiam, da' ca esti roacher habar n-aveam :) Galatiul e fruncea dom'le!

Mersi pentru reclama si pentru dezmintirea zvonurilor cum ca ne-am cunoaste si am avea afaceri impreuna. Oricum, ai grija ca teoreticienii conspiratiei iudeo-masonice stau la panda...:))

alibus spunea...

mie mi-a confiscat mama singurul numar pe care il aveam :(.

George Mitea spunea...

Sigur ca Vinul.ro nu-i Adevarul(si nici nu cred ca vor), dar oricum e magulitor. Ma surprinde ca totul decurge normal: te apuci de scris, dupa ceva vreme apar primele comentarii, apoi primesti un mail de la o revista care e interesata de ce faci tu, etc. Mai ca-mi vine sa ma uit in jur cu mirare: s-a intamplat ceva cu mine? s-a schimbat ceva in tarisoara? A cazut guvernul? sunt radiatii cu sulf? Wtf happened? It sounds...well...normal!

Ciprian: n-ai pentru ce. Keep on the good work! Apropos: tare primarul din Kavarna!
Alin: eu nu arat revista la nimeni! Stau si-i mangai coperta, cand sunt singur, si murmur: my precious...my precious...

alibus spunea...

:))

Mihnea Mironescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
George Mitea spunea...

Cam amar si acid vinul spaniol sau portughez, Mihnea!
Tonul otvist avea tocmai rolul de a sublinia "micimea" "maretei" realizari. Umorul exorcizeaza vanitatea, se spune. Nu stiu daca mi-a iesit, dar ma stradui.